Doludizgin Dizisi Hakkında

Lütfen Sitedeki Yazıları kaynak gösterek kopyalayalım, Ben Osman Sınav Fan sitesinden aldım ve aldığım gibi de kopyaladım. Lütfen emeklere saygı gösterelim!
Osman Sınav Hayranları olarak Dizimizin tanıtımını yaparken Osman Sınav Fan Sitesini de destekleyelim!
Çünkü tüm haberleri oradan alacağız ve alıyoruz!

Doludizgin bir gençlik aşk ve aile hikâyesi

Osman Sınav‘ın yeni dizisi Doludizgin Yıllar‘ın başrol oyuncusu Yusuf Ömer Sınav Diziyi 8. teklifte kabul ettiğini söyledi.Yusuf Ömer Sınav ve Osman Sınav ile yapılan röportaj sizlerle… Yusuf Ömer Sınav ve Osman Sınav Hayranları bunu kaçırmasın…
Sekizinci teklifte babama’evet’ dedim atv’nin yeni gençlik dizisi ‘Doludizgin Yıllar‘ın yıldızı Yusuf Ömer Sınav, “Dizinin yönetmeni babam Osman Sınav olmasa rolü kabul etmezdim” deyip ekledi: Zaten babama da sekizinci tekliften sonra ‘evet’ dedim. Oyunculuktan çok yönetmenlikte başarılı olmak istiyorum.

Hiç yorum yok: