Doludizgin Dizisi Hakkında

Lütfen Sitedeki Yazıları kaynak gösterek kopyalayalım, Ben Osman Sınav Fan sitesinden aldım ve aldığım gibi de kopyaladım. Lütfen emeklere saygı gösterelim!
Osman Sınav Hayranları olarak Dizimizin tanıtımını yaparken Osman Sınav Fan Sitesini de destekleyelim!
Çünkü tüm haberleri oradan alacağız ve alıyoruz!

Doludizgin Yıllar Dizisi 3.Bölüm Resimleri

Osman Sınav Hayranları her hafta Doludizgin Yıllar Bölümünün Resimleri sizlerle olacak… 20 Ağustos Çarşamba akşamı 2.Bölümü ile ekranlara gelecek olan Doludizgin Yıllar Dizisinin 3.Bölüm Resimleri sizlerle…

Doludizgin Yıllar Dizisi 3.Bölüm Resimleri

1 yorum:

fatih yıldız dedi ki...

öncelikle böyle bi gençlik dizisi yaptığınız için yapımın da ve yayının da emeği geçen tüm ekibi tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. 26 yaşında olmama rağmen 18-19 yaşımdaki isteklerimi arzularımı hırslarımı görür gibiyim bu dizide.Ezelden beri atlara olan sevgim bu dizi sayesinde bi kat daha arttı günümüzde çok nadir yaşanan arkadaşlıklar dostluklar ı da artık televizyonda da olsa görmek mutluluk verici. Sizden bi ricam olacak dizinin çevrildiği at çiftliğinin adını öğrenmek ve orayı ziyaret etmek istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim tüm ekibe başarılar bu arada dizi 13 bölüm sonra bitmesin zaten yeterince abuk sabuk mafya vari diziler gençlerimizin önüne sürülüp onları kan dehşet ve savaş sahneleri ile psikolojileri alt üst ediliyor bari böyle dizilerde olsun ki gençlerimiz arkadaşlığın dostluğun sevginin ne demek olduğunuda bi nebze de olsa hatırlaya bilsin.